0
0

بایگانی‌ها

خودکارت را به هر کسی نفروش

خودکارت را به هر کسی نفروش: جوردن بلفورت، معروف به گرگ وال استریت، در کتاب خود به نام «استراتژی فروش به شیوه گرگ وال استریت» خاطره جالب زیر را تعریف...
 
ادامه مطلب

5 نشانه یک رئیس خوب

5 نشانه یک رئیس خوب: رابرت ساتن، استاد دانشگاه استنفورد، در مقاله خود به نام «چگونه در شرایط بد اقتصادی، رئیس خوبی باشیم؟» می‌نویسد: اگر بخواهیم رو راست باشیم، رئیس...
 
ادامه مطلب

8 روش بهبود پرسش از مشتری

8 روش بهبود پرسش از مشتری: ران والپر در کتاب خود با عنوان «فروش در دوران رکود» هشت روش زیر را برای ارتقا مهارت طرح سوال از مشتری، پیشنهاد می...
 
ادامه مطلب

اصل پیتر در مدیریت

مراقب اصل پیتر باشیم اصل پیتر، یکی از مهم ترین اصول مدیریت است که توسط لارنس پیتر مطرح شده و به این نکته اشاره دارد که «شرکت ها برای انتخاب...
 
ادامه مطلب

تنوع محصول خوب است یا بد؟

تنوع محصول: الن دیب در کتاب خود به نام «برنامه بازاریابی یک صفحه‌ ای» می‌نویسد: در اکثر صنایع، یک محصول یا خدمت در مدل های مختلفی ارائه می شود تا...
 
ادامه مطلب