0
0

بایگانی‌ها

بازاریابی آفلاین و آنلاین چیست؟

بازاریابی چیست؟ بازاریابی آفلاین و آنلاین: فرض کنید قصد دارید تبلیغاتی را برای محصول خودتان انجام دهید، آیا در حال بازاریابی هستید یا در حال جذب مخاطب برای محصولتان هستید؟...
 
ادامه مطلب

6 روش آموزش فروشندگان

6 روش آموزش فروشندگان ران والپر در کتاب خود با عنوان «فروش در دوران رکود» شیوه های آموزشی زیر را برای آموزش فروشندگان پیشنهاد می کند: 1- آموزش مشارکتی فروشندگان...
 
ادامه مطلب

رهبری موفق به روش شرکت 3M

رهبری موفق به روش شرکت 3M: این شرکت بدون شک یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه عرضه محصولات مصرفی است. مدیران M3 بیش از هر عاملی روی عرضه محصولات خلاقانه...
 
ادامه مطلب

فروشندگی سخنرانی نیست

فروشندگی سخنرانی نیست: دیوید هیلر در کتاب خود به نام «اصول و فنون موفقیت در فروش» می‌نویسند: اشتباهات رایج فروشندگان اکثر فروشندگان به اشتباه تصور می‌کنند فروشندگی یک سخنرانی تاثیر گذار...
 
ادامه مطلب

مراحل پذیرش محصول جدید

مراحل پذیرش محصول جدید: فیلیپ کاتلر در کتاب «اصول بازاریابی» خود می نویسد: فرایند پذیرش محصول جدید «فرایندی ذهنی است كه با آشنایی فرد با یك محصول جدید شروع و...
 
ادامه مطلب

رابطه برندینگ و بخش بندی بازار

رابطه برندینگ و بخش بندی بازار: پروفسور ماریا ایزاگوئر، استاد برندینگ دانشگاه مادرید، در دوره‌ مدیریت برند خود می‌گوید: برندینگ در واقع پاسخ دادن به این دو سوال مهم است:...
 
ادامه مطلب