بازاریابی چیست؟ بازاریابی آفلاین و آنلاین: فرض کنید قصد دارید تبلیغاتی را برای محصول خودتان انجام دهید، آیا در حال بازاریابی هستید یا در حال جذب مخاطب برای محصولتان هستید؟...
6 روش آموزش فروشندگان ران والپر در کتاب خود با عنوان «فروش در دوران رکود» شیوه های آموزشی زیر را برای آموزش فروشندگان پیشنهاد می کند: 1- آموزش مشارکتی فروشندگان...
رهبری موفق به روش شرکت 3M: این شرکت بدون شک یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه عرضه محصولات مصرفی است. مدیران M3 بیش از هر عاملی روی عرضه محصولات خلاقانه...
جانی جانسون به همراه همکار ژاپنی اش، ایکوجیرو نوناکا، در مقاله ای با عنوان «تحقیقات بازاریابی؛ روش ژاپنی ها» مینویسند: وقتی سونی می خواست واکمن را به بازار عرضه کند،...
بازاریابی دهان به دهان و شبکه های اجتماعی: جونا برگر در کتاب تحسین شده خود به نام «مُسری» درباره رابطه بازاریابی دهان به دهان و شبکههای اجتماعی مینویسد: شبکه های اجتماعی...
فروشندگی سخنرانی نیست: دیوید هیلر در کتاب خود به نام «اصول و فنون موفقیت در فروش» مینویسند: اشتباهات رایج فروشندگان اکثر فروشندگان به اشتباه تصور میکنند فروشندگی یک سخنرانی تاثیر گذار...
مربی گری: هرمینیا ایبارا، استاد دانشکده کسب و کار لندن، در مقاله خود با عنوان «رهبر در نقش مربی» مینویسد: تعریف رهبری یا لیدر همه ما بارها این تعریف از...
مراحل پذیرش محصول جدید: فیلیپ کاتلر در کتاب «اصول بازاریابی» خود می نویسد: فرایند پذیرش محصول جدید «فرایندی ذهنی است كه با آشنایی فرد با یك محصول جدید شروع و...
رابطه برندینگ و بخش بندی بازار: پروفسور ماریا ایزاگوئر، استاد برندینگ دانشگاه مادرید، در دوره مدیریت برند خود میگوید: برندینگ در واقع پاسخ دادن به این دو سوال مهم است:...