0
0

بایگانی‌ها

7 تعریف از بازاریابی

7 تعریف از بازاریابی: دکتر مهدی امیرجعفری، مدرس و مشاور بازاریابی و مترجم کتاب «مدیریت بازاریابی، کاتلر و کلر» درباره تعریف بازاریابی می‌نویسند: تعاریف مختلفی از بازاریابی ارائه شده است...
 
ادامه مطلب

4 نوع مشتری

4 نوع مشتری: الن دیب در کتاب خود به نام «برنامه بازاریابی یک صفحه ای» می‌نویسد: مدیریت ارتباط با مشتریان، یکی از مهم‌ترین وظایف واحدهای بازاریابی است که برای انجام...
 
ادامه مطلب

4 تله مذاکره

4 تله مذاکره: لیگ تامپسون در کتاب خود به نام «53 اصل مذاکره» می‌نویسد: در هر مذاکره ای 4 تله خیلی خطرناک زیر وجود دارد که باید مراقب آنها باشیم: 4...
 
ادامه مطلب

تمایز یا منحصر به فردی؟

یکی دیگر از مفاهیمی که در بازاریابی مدرن زیاد از آن استفاده می شود ولی شاید تفاوت بین آنها را خوب متوجه نشده باشیم، مفهوم «تمایز» و «منحصر به فردی»...
 
ادامه مطلب

3 استراتژی برنده در بازاریابی

3 استراتژی برنده در بازاریابی: انتخاب استراتژی مناسب بازاریابی، همواره یکی از چالش های اساسی شرکت ها بوده و است. برای مثال، برخی شرکت ها روی استراتژی «عرضه محصول با...
 
ادامه مطلب

فرایند تحلیل رقبا

او.سی.فرل، در کتاب خود به نام «استراتژی بازاریابی»، فرایند 4 مرحله ای زیر را برای تحلیل رقبا پیشنهاد کرده است. 1- شناسایی همه رقبا در گام اول باید همه رقبای‌مان...
 
ادامه مطلب