0
0

بایگانی‌ها

مثلث مرگبار فروش

مثلث مرگبار فروش: آقای دکتر مهدی امیرجعفری، مشاور و استاد بازاریابی، در تازه‌ترین یادداشت خود، درباره مثلث مرگبار فروش توضیحاتی را ارائه کرده‌اند: تمرکز فروشندگان هنگام مذاکره اکثر فروشندگان هنگام...
 
ادامه مطلب

کشف نیاز مشتری

کشف نیاز مشتری: همه ما این تعریف از بازاریابی را شنیده‌ایم. «بازاریابی یعنی ارضای نیاز مشتری، بهتر از رقبا». بر اساس این تعریف، کشف نیاز مشتری و ارائه بهترین پیشنهاد...
 
ادامه مطلب

5 درس از برادران رایت

5 درس از برادران رایت: دکتر مهدی امیرجعفری، استاد و مشاور بازاریابی، در جدیدترین یادداشت خود، ضمن بازگویی داستان اختراع هواپیما توسط برادران رایت، 5 درس مهم از این داستان...
 
ادامه مطلب

بازار محور یا فروش‌ محور؟

بازار محوریم یا فروش‌ محور؟ چارلز لمب در کتاب «اصول بازاریابی» خود می‌نویسد: یک شرکت فروش محور، کسب و کارش را بر اساس محصولی که می‌فروشد، تعریف می‌کند. اما یک...
 
ادامه مطلب

حسابرسی بازاریابی

حسابرسی بازاریابی چیست؟ حسابرسی بازاریابی ابزاری است که میزان ارزش ، خطر و کارایی تلاشهای واحد بازاریابی سازمان را می سنجد . نقطه شروع حسابرسی بازاریابی فعالیت هایی است که...
 
ادامه مطلب

با مشتری بازی کنید

با مشتری بازی کنید: جیم بلیت در کتاب خود به نام «100 ایده بزرگ بازاریابی» می‌نویسد: سرگرم کردن مشتریان از طریق فراهم کردن شرایط بازی با محصول‌مان، یکی از بهترین...
 
ادامه مطلب

5 عادتی که باید ترک کنیم

5 عادتی که باید ترک کنیم: رایان مک گراث، یکی از کارآفرینان برتر آمریکا، در مقاله‌ای در مجله «کارآفرینی»، می‌نویسد: من برای آن که به یک کارآفرین موفق تبدیل شوم،...
 
ادامه مطلب

فرایند فروش 7 مرحله ای

جب بلانت در کتاب خود به نام «هوش فروش» در مورد فرایند فروش 7 مرحله ای می‌نویسد: تجربه همکاری با فروشندگان باهوش نشان می‌دهد همه آنها از یک فرایند مشخص...
 
ادامه مطلب