0
0

بایگانی‌ها

4 تحلیل مهم در بازاریابی

تحلیل های مهم در بازاریابی از شرایط و عوامل دخیل در بازار موفقیت یا شکست ما را رقم می‌زند. برای همین، یک مدیر بازاریابی باید این 4 عامل اصلی را...
 
ادامه مطلب

5 نوع مشتری ناراضی

مشتری ناراضی: مدیریت مشتریان ناراضی یکی از مهم‌ترین وظایف واحدهای بازاریابی است. به همین دلیل، ابتدا باید مشتریان ناراضی‌ را شناسایی و رفتارشان را به درستی تحلیل کنیم. برای این...
 
ادامه مطلب

3 روش رهبری و هدایت فروشندگان

رهبری و هدایت فروشندگان یکی از مهم‌ترین هنرهای یک مدیر فروش حرفه‌ای است. برای این منظور، نخستین گام این است که روش رهبری‌مان را انتخاب کنیم. بر اساس نظریه مک...
 
ادامه مطلب