0
0

بایگانی‌ها

عذر خواهی یک دقیقه ای

عذر خواهی یک دقیقه ای داستان مدیر شرکتی است که در میان این دوران پر تغییر، مرتکب اشتباهی شده است که ما به دفعات در تیتر روزنامه ها شاهدش هستیم....
 
ادامه مطلب

رقابت به سبک پگاسوس

رقابت به سبک پگاسوس: تا سال 1982 ،هواپیمایی ترکیش ایرلاین، تنها شرکت هواپیمایی در ترکیه بود. بعد از رفع انحصار این شرکت توسط دولت، 29 شرکت هواپیمایی در ترکیه تاسیس...
 
ادامه مطلب

مدیر یک دقیقه ای

مدیر یک دقیقه ای مدیر یک دقیقه ای نوشته‌ی «کنت بلانچارد» و «اسپنسر جانسون» می باشد. مدیریتی کارآمد، موثر و بر پایه‌ی احترام چالش بسیاری از مدیران پرمشغله‌ی امروز است....
 
ادامه مطلب

توسعه برند از کجا نشأت می‌گیرد؟

توسعه برند از کجا نشأت می‌گیرد؟ مارتی نئومایر، در کتاب مشهور خود «زاگ: چگونه یک برند متمایز بسازیم؟» می‌نویسد: دشوارترین سوالی که در برندینگ مطرح می‌شود، این است که «چه...
 
ادامه مطلب

حفظ انگیزه در دوران رکود

حفظ انگیزه در دوران رکود حفظ انگیزه در دوران رکود: وقتی بازار راکد می شود و میزان فروش کاهش می یابد، روحیۀ فروشندگان خود به خود تضعیف می شود. بدیهی...
 
ادامه مطلب

تکنیک EMBRACE در خدمت به مشتریان

تکنیک EMBRACE در خدمت به مشتریان تکنیک EMBRACE: کریستینا سوساک در کتاب مشهور خود به نام «رازهای فروش موفق» تکنیک EMBRACE را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان معرفی کرده...
 
ادامه مطلب