قدرت چانه زنی: انسانها در طول تاریخ برای انجام مبادلات تجاری خود همواره مذاکره میکردند و موضوع اصلی در این مذاکرات عموما قیمت بود. امروزه نیز هنر مذاکره، حلقه مفقوده...
4 اشتباه رایج در مذاکرات: در این بخش می خواهیم 4 اشتباه قدیمی در مذاکرات اما همچنان رایج را بررسی کنیم. 4 اشتباه رایج در مذاکرات اشتباه شماره 1: شغل...
چگونه برای مذاکره آماده شویم؟: لیگ تامپسون، استاد برجسته مذاکره، در کتاب خود به نام «53 اصل مذاکره» مینویسد: اگر فقط چند دقیقه وقت داریم همه ما میدانیم که وقتی...
8 مرحله فرآیند استاندارد فروش B2B: در ابتدا به بررسی بازاریابی بیزینس تو بیزینس (B2B) یا همان بازاریابی بنگاه به بنگاه می پردازیم و شمارو با معنی و مفهوم آن آشنا...
سوالات استراتژیک در برنامه ریزی بازاریابی: جف لنکستر در کتاب «اصول مدیریت بازاریابی» خود مینویسد: شرکتها معمولا زمان، انرژی و بودجه فراوانی را صرف نوشتن برنامه های بازاریابی میکنند. با این...
ذهن مشتری و رمز گاو صندوق آن: جوردن بلفورت در کتاب خود به نام «فروش به شیوه گرگ وال استریت» مینویسد: وقتی راجع به فروش صحبت میکنیم، ناخودآگاه یاد فیلم...
برند چیست؟ پروفسور ماریا ایزاگوئر، استاد برندینگ دانشگاه مادرید، در خصوص تعریف برند و این که برند چیست؟ میگوید: برند، تفاوت میان یک ساعت معمولی با ساعت اپل واچو یک...
تعریف بازاریابی از زبان الن دیب الن دیب در کتاب خود به نام «برنامه بازاریابی یک صفحهای» مینویسد: بسیاری از مردم فکر میکنند بازاریابی یعنی تبلیغات، برندینگ و سایر وظایف...